در دنیای مدرن امروز، نیروی انسانی در سازمان ها به مزیت رقابتی تبدیل شده است. کارکنان نامناسب، می توانند موجبات شکست کسب و کار را فراهم کنند ، کارکنان معمولی می توانند موجب حفظ کسب و کار ورسیدن به نقطه سر به سر شوند و کارکنان خوب می توانند حتی کسب و کارهای متوسط را اوج دهند. وفاداری معمولاٌ بوسیله سه عامل مشخص می گردد:
شناسایی و اعتقاد به اهداف ، ارزش ها و رسالت سازمان. تمایل به برعهده گرفتن فعالیت هایی که در وهله اول سازمان از آن منتفع می شود. تمایل به ماندن و ادامه دادن کار در سازمان.
این مجموعه که شامل 23 اسلاید پاورپوینت قابل ویرایش است به تبیین یکی دیگر از مهارت های مدیران اثربخش پرداخته و موضوعا زیر را مطرح نموده است.
فهرست مطالب:
1-مفهوم وفاداری سازمانی
2- اهمیت وفاداری سازمانی
3-اثرات بکارگیری رویکردهای مختلف در سازمان
4-انواع وفاداری
5-روش های ایجاد وفاداری در سازمان
6-پرسشنامه سنجش وفاداری سازمانی
7-منابع
تعداد مشاهده: 1479 مشاهده
کد فایل:19767
انتشار در:۱۴۰۱/۳/۶
حجم فایل ها:1.1 مگابایت
قابلیت ویرایش: دارد
تعداد صفحات: 22
فرمت فایل: پاورپوینت قابل ویرایش
نظریه های روان درمانی-پروچاسکا و نور کراس ترجمه یحیی سید محمدی
قیمت : 50,000 تومان
توضیحات بیشتر دریافت فایل
پاورپوینت کتاب نظریه های روان درمانی(پروچاسکا) 15 فصل
قیمت : 80,000 تومان
پاور پوینت ارائه اختلال وسواس کارشناسی ارشد
قیمت : 100,000 تومان
پاورپوینت درمان شناختی رفتاری اختلال وسواس
قیمت : 30,000 تومان
پاورپوینت درمان اختلال شناختی رفتاری اختلال هراس
پاورپوینت درمان شناختی رفتاری اختلال های اضطرابی
پاورپوینت کتاب اندازه گیری وسنجش در علوم تربیتی دکتر سیف در 315 اسلاید
قیمت : رایگان
پاورپوینت شرطی شدن و یادگیری
قیمت : 25,000 تومان
پاورپوینت حافظه و فراموشی
پاورپوینت هوش و معرفی آزمون های سنجش هوش
پاورپوینت شخصیت
قیمت : 20,000 تومان
پاورپوینت تعارض و ناکامی